شركت سپید بال

کشتار و بسته بندي بوقلمون-اردک و بلدرچين

  واحد مرغ وگوشتی اصغر سیاه منصوری

پرورش واحد مرغ گوشتي-پخش جهت کشتارگاهها و مصارف عمومي

  گروه صنعتی آریا قفس

توليد و صب و تعمير انواع قفسهاي مرغ تخم گذار-سنتي-اتوماتيک و نيمه اتوماتيک

  شرکت گیوان شیمی

کارخانه سولفات کوزه کنانی در سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را در زمینه تولید سولفات سدیم آغاز نمود. سپس در سال ۱۳۷۷، با گسترش کار و تولید و عرضه انواع مواد شیمیایی معدنی، به نام شرکت تولیدی گیوان شیمی تغییر نام یافت. هدف این شرکت، تولید و عرضه مواد شیمیایی معدنی مورد نیاز صنایع مختلف از قبیل: خوراک دام و طیور و آبزیان، سموم دفع آفات، کود های شیمیایی، تصفیه آب، بلور و شیشه، کبریت سازی، کاشی و سرامیک و غیره می باشد، و به موازات آن افزایش کیفیت محصولات، نوآوری در تهیه آن ها و در نهایت افزایش بازدهی صنایع وابسته به آن ها همواره جزئی از سیاست های شرکت می باشد.

  اطلس دام ایرانیان

تکثیر و پرورش سگهای نگهبان جهت مرغداریها

  اسکان طیور

  شرکت زرین توتک

شرکت زرین توتک از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه صنعت طیور به صورت تخصصی با کادری مجرب از دامپزشکان و مهندسین دامپروری و متخصصین بخش طیور در زمینه پرورش بوقلمون آغاز به کار کرده است و همچنین از سال 1392 با عضویت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کل کشور فعالیت خود را علاوه بر صنعت بوقلمون در صنعت مرغ تخم گذار نیز گسترده کرد و با توجه به اینکه اطلاعات کامل در زمینه پرورش مرغ تخم گذار به صورت صنعتی و بومی در اختیار علاقه مندان نبود بر این شد که با راه اندازی این سایت اطلاعات و مشاوره های لازم را به پرورش دهندگان و علاقه مندان این صنعت ارئه نماید .

  کیان دانه پارس

ساعات کار
شنبه تا چهار شنبه : 9 صبح تا 5
جمعه: تعطیل
پنج شنبه: 9 صبح-تا 2------گروه تولیدی کیان دانه پارس با بیش از 15 سال حضور در عرصه تولید خوراک دام , طیور و آبزیان توانسته است , با تکیه بر تجربه و دانش و استفاده از مشاورین بین المللی سهم قابل توجهی از بازار خوراک دام , طیور و آبزیان را کسب نماید.

این مجموعه با گستره تولید خوراک دام , طیور و آبزیان با کیفیتی ممتاز و فرمول های تخصصی و علمی توانسته است رضایت بالای مشتریان خود را در تمامی شرایط اقلیمی ایران کسب نماید.

  خوراک دام و طیور و آبزیان حقیقی

وارداتی از کشور چین مرغوب ترین نوع با مواد معدنی مخصوص
خوراک دام و طیور و آبزیان

  خوراک زینلی

تولید و فروش خوراک شترمرغ پرواری از جیره آغازین تا کشتار.مستقیم از مزرعه زیر قیمت بازار ارسال به تمام نقاط کشور با کیفیت عالی

صفحه‌ها